Dorpshuis Aeolus, “Het dorpshuis voor iedereen”

Dorpshuis Aeolus, gelegen naast molen Aeolus aan de Borgshof 22 in Farmsum, wordt sinds december 1976 beheerd door Stichting Aeolus.
Al ruim 30 jaar organiseert de Stichting diverse activiteiten, die voor iedereen toegankelijk zijn. Hiervoor zijn wekelijks een twintigtal vrijwilligers bereid een deel van hun tijd beschikbaar te stellen, waarvoor wij ze zeer dankbaar zijn. Kijkt u maar eens onder “activiteiten” of er iets voor u bij zit en komt u eens vrijblijvend langs. De kosten voor deelname aan onze activiteiten zijn € 0,75 per bezoek. Van dit geld wordt het interieur en inventaris van het dorpshuis onderhouden of vervangen.

Er zijn nog een aantal dagdelen beschikbaar voor nieuwe activiteiten. Als u hiervoor suggesties heeft dan kunt u contact opnemen met iemand van het bestuur. E-mail adressen of telefoonnummers vindt onder “contact”. Ook derden, de Gemeente Delfzijl, Accantus, Non-profit organisaties en privé personen weten ons te vinden en maken dankbaar gebruik van ons uiterst gezellige dorpshuis.

Het dorpshuis is ook uitermate geschikt voor het houden van informatieavonden, vergaderingen, workshops enz. Daar de bezettingsgraad van het dorpshuis erg hoog is, is er nauwelijks ruimte voor bijvoorbeeld bruiloften, verjaardagen o.i.d. maar schroomt u niet om te vragen naar de mogelijkheden. Hierbij behoort volledige catering ook tot de mogelijkheden, of het nu gaat om een lunch, bittergarnituur, warm en/of koud buffet of een diner.

U ziet ons dorpshuis is ondanks het feit dat we maar over één grote zaal en een kleine vergader- / computercursus ruimte beschikken een multifunctioneel gebouw met een zeer actief Stichtingsbestuur en zeer enthousiaste vrijwilligers, dus loop gewoon eens binnen

STICHTING NIEUWS & EVENEMENTEN

Belangrijke data:

ACTIVITEITEN DORPSHUIS

Maandag:

14.00-16.00 uur Handwerken
19.00-23.00 uur Computerclub Farmsum

Dinsdag :

14.00-17.00 uur Klaverjassen
18.30-19.30 uur Slankclub
19.45-21.15 uur Line dance groep Farmsum

Woensdag :