Computerclub Farmsum

Terug naar Activiteiten overzicht

Klik hier en bezoek ook eens de website van Computerclub Farmsum

Is een onderafdeling die tot doel heeft de beginnende computer gebruiker in de leeftijd van 15 t/m 75+ met raad en daad terzijde te staan. 1e maandagavond van de maand 19.00 uur tot 23.00 uur en 3e zaterdagmiddag van de maand 13.00 uur tot 17.00 uur.

Wie zijn wij ?

Computer gebruikers die anderen computergebruikers willen helpen bij het oplossen van soft- en hardware problemen. Voor het oplossen van uw computerprobleem worden geen kosten in rekening gebracht, maar stellen we een vrijblijvend vergoeding hiervoor zeer op prijs, hetgeen ons instaat stelt de onkosten te beperken.

Het leslokaal zie hieronder, geven wij aan onze cursisten

• Basis cursus Windows XP Basis cursus Windows Vista.
  • Basis cursus Internet en E-mail Basis cursus Websites maken.
  • Cursus Digitale Fotobewerking.

Bij alle cursussen is een kopje koffie of thee tijdens de pauze.
Voor info aanvragen kunt u bellen met M. v/d Laan 06-52383728 b.g.g. 06-55970260

De computerclub Farmsum is ook dealer van ziggo
U kunt bij hen terecht voor internet, telefonie, digitale TV of alles in 1, installatie is gratis.

U kunt bij ons terecht op;

maandagavond: 7 september, 5 oktober, 2 november, 7 december
zaterdagmiddag: 19 september, 17 oktober, 14 november, 19 december