Klik op de naam of op foto voor meer informatie.
kinder activiteiten Computerclub Darten
Van tijd tot tijd organiseren
wij regelmatig activiteiten
voor kinderen en jongeren.
Een gezellige club mannen en vrouwen die de digitale tijdperk niet uit de weg gaan, wij helpen bij het oplossen van soft- en hardware problemen. Iedere woensdag is er gelegenheid om te gaan darten in het dorpshuis van de stichting Aeolus

Bezoek de website
Handwerken Klaverjas & Sjoelen Reumasoos
Wij zijn een gezellig clubje dames die, op de maandag middag onder het genot van een kopje koffie of thee handwerken.

Er wordt in competitieverband klaverjas gespeeld. Hier staat vooral de gezeliigheid centraal. Hoe meer deelnemers hoe beter. Praten met lotgenoten elkaar steunen en oplossingen aandragen.
Line dans Slankclub Bingo
Een gezellige groep mensen die dansen in een groep en op country muziek leuk vinden.

Afslanken in groepsverband op een gezonde en prettige manier. Slankclub helpt u uw eetgewoonten te veranderen.

Supergezellig onze Bingo.Er word gespeeld om huishoudelijke artikelen, huis en tuindecoraties, vleesprijzen.

Webdesign -U Zeeman Grafisch Design